What's next?

11 september 2023 - Tunhovd, Noorwegen

Maar weer de weerapp erbij pakken, want waar is de zon nu?

We gaan weer richting binnenland, hoekje afsnijden door de bergen naar Dokka. Geinig plaatsje weer, beetje Amerikaans met een centrale straat en verder eigenlijk niets. Het is duidelijk maandagochtend want iedereen wil boodschappen doen en praatjes met elkaar maken, best gezellig.

Op zoek naar een bakker of cafe. Het wordt het laatste, cafeetje met huiselijke stoeltjes en kleedjes, soort internationaal cafe waar een, zo lijkt het, Afrikaanse dame onder begeleiding leert een koffietentje te runnen. Geen kaneelbun dan ook, maar baklava. Ook lekker.

Het weer is nog een beetje zo zo, dus door naar Gol en vanaf daar binnendoor op zoek naar een wildplek voor de nacht in de buurt van wat wij noemen Turnhout, Tunhovd.

Een flinke rit, maar uiteindelijk dan dé plek gevonden, in het bos, aan een meer. Dus we gaan ons installeren, vuurtje erbij, maar dan komt de bewolking al over de bergen heen gedaald en gaat het toch regenen, jammer hoor.

We eten nog wel de vers gekookte lasagne onder de luifel, maar het wordt toch te gek. Zodra het iets minder regent de luifel toch maar inpakken en dan binnen maar een drankje doen met een netflixje

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl